22 sierpnia 2009

First note

It's my first blog ever. So I don't know what I should right about. I first wanted to write about everything what is interesting me. This means , about nearly everything. YOU also can tell me, what interests you, and I might write about it. If anyone is interested my e -mail is leonia15@hotmail.com. Thanks

To jest mój pierwszy blog. Więc nie jestem pewna o czym powinnam pisać. Najpierw myślałam aby pisać o wszystkim co mnie interesuje. To znaczy o prawie wszystkim. I to właśnie TY, możesz zasugerować mi o czym powinnam pisać. Jeżeli ktokolwiek jest zainteresowany, to mój e-mail leonia15@hotmail.com. Dzięki

9 komentarzy:

  1. Myśle że powinnaś pisać o książkach jakie przeczytałaś, recezje i takie tam. Moim zdaniem tak by było fajnie. hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. I already love your blog !!!!!!!!!!!!!
    I ♥ U !!!!!!!!!!!!!!!
    Elsa.. the French one

    OdpowiedzUsuń
  3. I know it's you Elsa ! I love YOU too, but more :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your blog. Its soo clean !! Maybe you should write about films !! I hope you would recomend me something. Sue

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow. Where did you took that anime picture from?? It's soo cute!! I am big fan of anime/mangi!! You should( actually you have to) write about that. Thanks !!
    Leon

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche czarny ten blog, ale mnie tam pasuje?? A czemu ty po angielsku piszesz??
    ZOŚKA xOx

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh thanks for ideas! I'll try to write about them!!
    A po angielsku pisze bo mam znajomych którzy po polsku nie mówią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to no chyba że tak. A to może napiszesz coś a muzyce, bo w tym temacie jestem troche w tyle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć !!!!!!! Możę jakieś opowaidanka będziesz pisać - tylko żeby były dobre bo takie tylko lubię :)

    OdpowiedzUsuń